FAQ

Náš nový web běží na čerstvém systému. Slibujeme si od něj bezproblémové vykrytí nákupů a možnost výběru užších časových oken pro dodání.

Zlepšujeme dopravu. Bude rychlejší a flexibilnější. Podrobněji v sekci doprava.

Zlevňujeme! Díky rostoucím odběrům se postupně dostáváme na lepší ceny. A rozhodně si je nenecháme pro sebe.

Zavádíme platbu kartou online. Svou bedýnku můžete zaplatit pohodlně a okamžitě.

Přehlednější vzhled a intuitivní orientace v e-shopu.

Některé věci zůstávají: pořád je pro nás důležitý důraz na kvalitu sortimentu, rychlý a přátelský zákaznický servis a také naše posedlost tím, abyste vždy dostali to nejlepší.

Nejčastější otázky a odpovědi:

Zákaznický účet

1) Převedete mi můj účet? Nebo budu muset své údaje vyplňovat znovu?
Nemusíte se strachovat. Všechno jsme již převedli do nového systému. Přihlásíte se pod stejnými údaji, které používáte nyní. Pokud máte registraci na webu SKLIZENO.CZ, přihlásíte se do Freshbedýnek pod těmito údaji.

2) Dostanu se ke své historii objednávek?
Toho bohužel nejsme schopni. S novým webem začnete psát historii svých objednávek nanovo.

3) Budu si moct nastavovat pravidelné objednávky?
Tuto možnost zvažujeme a věříme, že brzy se nám tuto funkcionalitu podaří vrátit. Váš nákup však v této chvíli můžete jednoduše objednat znovu a to za pomoci tlačítka „opakovat objednávku“ a to po přihlášení v sekci Moje objednávky, tři kliky je hotovo. Pokud si budete přát, k nákupu můžete ještě něco přidat a nebo odebrat. Navíc stejnou objednávku můžete udělat na vícero dní a to až na 21 dní dopředu.

Zákaznické konto

4) Budu moct i nadále využívat platbu předem nabitým zákaznickým kontem?
Usilovně pracujeme na tom, aby to bylo co nejdříve. O znovuzprovoznění zákaznických kont vás budeme informovat e-mailem.

5) Kdy a jakým způsobem budu mít k dispozici zůstatek na mém zákaznickém kontu?

Nevyčerpaný zůstatek na kontě vám v celé výši vrátíme převodem na váš bankovní účet, a to do dvou týdnů od spuštění nového webu.

Platba kartou online

6) Jak bude platba kartou fungovat, když reálná hodnota objednávky není u váženého zboží známá předem?
Systém je stejný jako u jiných e-shopů s váženými potravinami. Při úhradě vašeho nákupu online kartou vám zaokrouhlíme nákup nahoru a částka se vám na kartě zablokuje. K jejímu stržení dochází až podle skutečné hodnoty objednávky, kterou vám sdělí řidič při předání. Následně se částka z karty strhne, účtenku obdržíte emailem a přeplatek na vaší kartě se uvolní k dalšímu užití.

7) Od kdy to bude fungovat?
Už to funguje!

8) Co když budu chtít do objednávky ráno něco přidat? Upraví se blokace částky?
Nikoliv. Na přidané potraviny vám uděláme zvláštní objednávku. Samozřejmě doručíme vše najednou.

Zboží

9 ) Změnili jste nějak způsob balení?
Ne. Obaly i nadále používáme jenom tam, kde to má smysl a snažíme se o co nejekologičtější varianty – například recyklované papírové vaničky pro cherry rajčata – aby se cestou nepomačkala, saláty jsou v perforovaných pytlících jako prevence proti zavadnutí. V poznámce k objednávce nám však můžete napsat, že si obaly nepřejete a my to budeme respektovat všude tam, kde to bude možné – například borůvky bychom bez obalu dodali jen stěží.

10) A co sortiment? Zůstává vše při starém? Nebo něco přibývá a něco zmizí?
Soustředíme se na ještě širší nabídku BIO ovoce a zeleniny.

Komunikace

11) Budete měnit stávající způsob komunikace přes SMSky?
Ne, zde nic měnit nebudeme. Ráno v den doručení vaší objednávky dostanete SMS zprávu s časem doručení a i nadále budete moct využívat SMS komunikaci s naší zákaznickou podporou.

Doprava

12) Budete měnit závozové dny a časy doručení?
Ano, tohle měníme celkem zásadně. Budeme rychlejší a ještě více se vám přizpůsobíme. Na výběr budete mít užší časová okna, ze kterých si zvolíte to, co vám nejvíce vyhovuje. Doručení bude možné následující den, tzv. Den+1 (uzávěrka objednávek je do půlnoci). Brzy po spuštění webu, hned jak se sžijeme s novými trasami, přidáme i možnost „doručení dnes“.

13) Rozšíříte oblast rozvozu?
V této chvíli bohužel ne – zkvalitňujeme rozvoz ve stávajících hranicích. Rozšíření rozvozové oblasti je naše další meta.

14) Budete zvyšovat cenu za rozvoz?
Ne, cena zůstává stejná.

15) Budu moct i nadále objednávat mimo Prahu?
Ano, mimo Prahu budeme i nadále využívat přepravní společnost. Nově doručujeme každý pracovní den, kromě pondělí. Stále platí, že některé potraviny jsou z této přepravy vyloučené.

Odběrné místo

16) Co vaše odběrné místo v Braníku? Bude fungovat i nadále?
Ano, na našem odběrném místě nic neměníme.

17) A neplánujete víc odběrných míst po Praze?
Plánujeme. Chceme zřídit pick-up ve vybraných pražských prodejnách SKLIZENO.

Věrnostní program a slevy

18) Plánujete zavést věrnostní program pro stálé zákazníky? Jak to bude vypadat?
Ano, věrnostní program chceme zavést. Přesnou podobu nicméně v této chvíli ještě nemáme.
19) Budete převádět stávající slevové kódy – nepřijdu o svou slevu?
Ano, platné slevové kódy do nového systému převádíme a budou funkční ihned.

Další změny

20) Jaká je minimální hodnota nákupu?
Nově je minimální hodnota nákupu 400 Kč.

21) Je možné objednat si v e-shopu Freshbedýnky.cz a SKLIZENO.CZ a kumulovat cenu za dopravu do jedné?
Víme, bylo by to krásné, ale technicky to teď bohužel možné není. Brzy ale budete moct využít odběrná místa Freshbedýnek ve vybraných prodejnách SKLIZENO a na místě si v prodejně přikoupit cokoliv se vám bude líbit.

22) Co kontakty, budou se měnit?
Ne, kontaktní údaje zůstávají tak, jak je znáte: freshbedynky.cz, +420 739 544 488, info@freshbedynky.cz